top of page
Brasco čišćenje logo

Koliko je dovoljno? dubinsko čišćenje kancelarijskog nameštajA i podova

Kancelarijski podovi i nameštaj mogu se vrlo brzo zaprljati, posebno u prostorima gde svakodnevno boravi mnogo ljudi. Sa tolikim brojem zaposlenih koji provode značajan deo dana u svojim kancelarijama, ne treba da čudi što su stolovi, tapacirung i podovi u komercijalnim prostorima često leglo prljavštine, bakterija i raznih vrsta zagađenja. Prašina, mrlje, otisci cipela i ostaci hrane samo su neki od primera nečistoća koje se mogu nakupiti tokom vremena.


Zato je redovno i temeljno čišćenje kancelarijskog nameštaja i podova ključno za održavanje zdravog, produktivnog i prijatnog radnog okruženja.

Saznajte koliko često treba čistiti različite delove kancelarijskog prostora uz pomoć saveta stručnjaka iz Brasco-a. Održavanje higijene ne samo da poboljšava estetski izgled vašeg radnog prostora, već takođe direktno utiče na zdravlje zaposlenih, smanjujući rizik od širenja bolesti i alergija.


Koliko često raditi dubinsko čisćenje kancelarijskih podovA

Vrsta poda u Vašoj kancelariji, kao i količina pešačkog saobraćaja, igraju ključnu ulogu u određivanju učestalosti dubinskog čišćenja.

Kao opšte pravilo, svi komercijalni podovi treba da se dubinski očiste najmanje jednom do dva puta godišnje kako bi se uklonila nakupljena prljavština, perut, alergeni i bakterije. Pored toga, određena područja koja su više prometna zahtevaju dodatnu pažnju i češće čišćenje kako bi se održala higijena i produžila trajnost podnih površina.


Dubinsko čišćenje podova

Razmotrite sledeće vremenske rokove za dubinsko čišćenje podova u zavisnosti od prometa:

  • Područja sa umereno velikim prometom: Ova područja, uključujući hodnike, sobe za sastanke i predvorja, treba duboko čistiti svakih nekoliko meseci kako bi se uklonila prljavština i nečistoće koje se svakodnevno nakupljaju.

  • Područja sa velikim prometom: Prostorije poput ulaza, kancelarijskih kuhinja i toaleta su često najprljavija zbog velikog broja ljudi koji ih koriste. Ova područja treba dubinski čistiti najmanje jednom mesečno kako bi ostala higijenski ispravna.

  • Područja sa tepisima: Tepisi su posebno podložni prljanju, jer vlakna zadržavaju mrlje, prljavštinu i bakterije. Pored redovnog održavanja, ovi prostori treba da se dubinski očiste najmanje jednom do dva puta godišnje. U prostorima sa velikim prometom, dubinsko čišćenje može biti potrebno i češće, kako bi se očuvala čistoća i izgled.



Koliko često čistiti stolove i radne površine

Čisti i organizovani radni prostori ne samo da doprinose pozitivnom utisku, već značajno utiču i na zdravlje zaposlenih. Površine koje se često dodiruju, poput tastatura, miševa, telefona i stolova, treba čistiti svakih nekoliko dana kako bi se sprečilo širenje klica. Pored toga, zaposlenima se preporučuje da barem jednom nedeljno detaljno očiste i dezinfikuju svoje radne površine. Ovako redovno održavanje ne samo da pomaže u sprečavanju širenja bakterija i virusa, već takođe doprinosi produktivnijem radnom okruženju.


Koliko često treba dubinsko čišćenje presvlaka

Kada razmišljate o dubinskom čišćenju, nemojte zaboraviti na tapacirani nameštaj. Presvlake na stolicama, sofama i drugim komadima nameštaja idealno su mesto za nakupljanje znoja, mrtvih ćelija kože, ulja, prašine i alergena. Baš kao i tepisi, tapacirani nameštaj treba profesionalno čistiti najmanje jednom godišnje kako bi se uklonila nakupljena prašina i nečistoće. U prostorijama sa velikim prometom, poput predvorja i čekaonica, preporučuje se dubinsko čišćenje svakih tri do četiri meseca kako bi se očuvala higijena i izgled.


Kako BRASCO firma za čišćenje može pomoći?

Održavanje Vaše kancelarije u savršenom stanju postaje jednostavno uz pomoć stručnjaka iz Brasco-a. Nudimo najviši standard čistoće, pružajući usluge kao što su čišćenje podova, tapacirunga i kompletnih kancelarijskih prostora.

Naš tim će sa Vama raditi na kreiranju sveobuhvatnog i prilagođenog plana čišćenja koji odgovara specifičnim potrebama Vašeg prostora i rasporedu. Pored toga, koristimo najsavremenije metode i proizvode kako bismo osigurali izuzetne rezultate na koje se možete osloniti.


Kontaktirajte nas danas da biste saznali više o našim uslugama i kako možemo pomoći da vaša kancelarija ostane čista, zdrava i prijatna za sve koji u njoj borave!


Za više informacija o uslugama čišćenja kancelarija i ćišćenja poslovnih prostora koje pružamo pročitajte ovde.


Više o našim uslugama pogledajte ovde.

Informacije o cenama usluga čišćenja možete pronaći ovde.

Pratite nas na našim mrežama: Instagram, Facebook

コメント


O BRASCo-u

Preduzeće BRASCO d.o.o. osnovano je maja 2005. godine kao naslednik zanatske radnje čiji se nastanak beleži davne 1988. godine sa osnovnom delatnošću pranja tepiha. Danas osnovna delatnost preduzeća BRASCO je profesionalno čišćenje enterijera i eksterijera, tekuće - svakodnevno i periodično - generalno čišćenje poslovnog prostora uz angažovanje stručnog i obučenog kadra, kao i najsavremenijih profesionalnih mašina i sredstava za čišćenje.

NAŠA KANCELARIJA

Rtanjska 5a
11000 Beograd, Srbija

RADNO VREME

Ponedeljak - petak : 8 - 16h
​​Subota: 9 - 15h
Nedelja: Ne radimo

TELEFON

011 2458 662
+381 63 7713 511

EMAIL

  • Facebook
  • Instagram

© Copyright 2024. BRASCO D.O.O. Powered and secured by Wix

bottom of page