top of page
Brasco čišćenje logo

Zašto su usluge kao što je čišćenje poslovnog objekta bitne za preduzeća?

Updated: Nov 10, 2024

Da li imate zgradu koja iznajmljuje kancelarije, ugostiteljski objekat, školu, ordinaciju, magacinsku salu ili prodajni prostor?


Brasco preduzeće nudi usluge redovog (tekućeg) održavanja, povremenog (periodičnog) čišćenja i održavanja higijene i jednokratnog (generalnog) čišćenja poslovnih objekata i prostorija.

Čišćenje i održavanje poslovnih objekata je prvenstveno bitno zbog zdravlja Vaših zaposlenih. Isto tako je važno ko obavlja higijenu u Vašem poslovnom objektu.


 

Zašto je čišćenje poslovnog objekta važno?

Čistoća poslovnog prostora ne samo da stvara estetski prijatan ambijent, već je i ključna stvar za održavanje produktivnosti, zdravlja i bezbednosti zaposlenih, kao i za stvaranje pozitivnog utiska na klijente i posetioce.


Redovno čišćenje poslovnih objekata uklanja nečistoće, prašinu, bakterije i alergene koji se mogu nakupiti na površinama i u vazduhu. Ovo smanjuje rizik od respiratornih oboljenja, alergija i infekcija među zaposlenima, što direktno utiče na smanjenje broja bolovanja i povećanje produktivnosti.

Osim toga, čisti poslovni prostor pruža sigurnije radno okruženje, smanjujući rizik od povreda zbog klizavih podova ili nereda.

Takođe, održavanje higijene može produžiti vek trajanja opreme, nameštaja i druge imovine, što doprinosi smanjenju troškova održavanja.


Važno je angažovati profesionalne usluge čišćenja koje će obezbediti sveobuhvatno održavanje čistoće poslovnog prostora, prilagođeno specifičnim potrebama i zahtevima vašeg poslovanja. Investicija u redovno čišćenje poslovnih objekata nije samo ulaganje u estetiku, već i u zdravlje, bezbednost i produktivnost vašeg poslovanja.


 

Šta spada u čišćenje i održavanje poslovnog objekta?


U čišćenje i održavanje poslovnog objekta ulaze sledeće usluge:

  1. Pražnjenje korpe i iznošenje smeća;

  2. Čišćenje čajne kuhinje, ostave i toaleta, uz obaveznu dezinfekciju;

  3. Održavanje uskog prostora oko poslovnih prostorija (ulaz, pločnik, itd.);

  4. Čišćenje računarske opreme, tastature, monitori, štampači, itd.;

  5. Uklanjanje paučine i prašine sa svih površina;

  6. Čišćenje stolarije i pranje staklenih površina;

  7. Čišćenje roletni i drugih spoljašnjih zaštita, npr. rešetke;

  8. Održavanje čistoće namještaja uz mogućnost dubinskog usisavanja i pranja;

  9. Suvo čišćenje i usisavanje svih podnih površina;

  10. Čišćenje i pranje svih podnih površina (itisoni, parketi, keramičke i mermerne površine).


Nakon svakog čišćenja, Brasco tim higijeničara obavlja dezinfekciju svih površina. U periodu jeseni i zime, povećava se broj odsutnosti zaposlenih u mnogim preduzećima zbog sezonskih bolesti. Ova odsustva nisu slučajna, jer su virusi i bakterije u ovo doba godine posebno aktivni, što može dovesti do većeg broja odsutnosti u radnom okruženju. Za čistije radno okruženje i smanjenje rizika od bolesti, obratite se Brasco timu.






 

Brasco usluge čišćenja i održavanja poslovnih objekata

  • Nudimo svakodnevno održavanje vašeg poslovnog prostora, prilagođeno vašim potrebama (čišćenje se spovodi na dnevnom nivou). Ovu uslugu obično pružamo kancelarijama i prodajnim prostorima, gde je veća frekvencija ljudi.

  • Pružamo usluge održavanja nekoliko dana u toku sedmice, u skladu sa zahtevima Vašeg poslovanja. Ovu uslugu obično pružamo muzičkim salama ili pozorištima, gde je je frekvencija ljud veća u različitim periodima tokom nedelje.

  • Redovno održavamo higijenu vašeg poslovnog prostora jednom nedeljno, fleksibilno u terminima pre, posle ili tokom radnog vremena. Ovu uslugu obično koriste preduzeća sa magacinskim salama.

  • Takođe, nudimo opcije za održavanje higijene nekoliko puta mesečno ili ređe - u zavisnosti od vaših potreba i preferencija. To su uglavnom generalna čišćenja, u poslovnim prostorima gde se svakodnevno vrši osnovno čišćenje, ali je potrebno temeljno generalno čišćenje svih površina i prostorija kako bi se postigao dublji nivo higijene. Takođe, ovu uslugu koriste preduzeća prilikom useljenja u novi radni prostor.


Brasco tim higijeničara čisti poslovni objekat
Čišćenje kancelarija, magacinskih prostora, sala,...

 

Za čišt radni prostor, pozovite Brasco

Za besprekorno čisto i funkcionalno radno okruženje, pouzdajte se u naše profesionalne usluge čišćenja i održavanja poslovnih objekata. Redovno održavanje higijene u poslovnim prostorima ključno je za stvaranje produktivnog i zdravog radnog ambijenta.


Naš tim stručnih higijeničara pruža sveobuhvatne usluge čišćenja, uključujući čišćenje svih površina, dezinfekciju prostora, pražnjenje smeća i održavanje čistoće podova. Uz to, prilagođavamo raspored čišćenja vašim potrebama, bilo da je to svakodnevno održavanje ili periodično čišćenje nekoliko puta nedeljno ili mesečno.


Investirajte u redovno čišćenje i održavanje poslovnih objekata kako biste osigurali zdraviju radnu atmosferu, povećali produktivnost zaposlenih i stvorili pozitivan utisak na posetioce i klijente.


Kontaktirajte nas danas kako bismo vam pružili najbolje rešenje za čistoću i održavanje vašeg poslovnog prostora.





Da li Vi koristite usluge čišćenja poslovnog objekta?

  • 0%Da

  • 0%Ne



Comments


O BRASCo-u

Preduzeće BRASCO d.o.o. osnovano je maja 2005. godine kao naslednik zanatske radnje čiji se nastanak beleži davne 1988. godine sa osnovnom delatnošću pranja tepiha. Danas osnovna delatnost preduzeća BRASCO je profesionalno čišćenje enterijera i eksterijera, tekuće - svakodnevno i periodično - generalno čišćenje poslovnog prostora uz angažovanje stručnog i obučenog kadra, kao i najsavremenijih profesionalnih mašina i sredstava za čišćenje.

NAŠA KANCELARIJA

Rtanjska 5a
11000 Beograd, Srbija

RADNO VREME

Ponedeljak - petak : 8 - 16h
​​Subota: 9 - 15h
Nedelja: Ne radimo

TELEFON

011 2458 662
+381 63 7713 511

EMAIL

  • Facebook
  • Instagram

© Copyright 2024. BRASCO D.O.O. Powered and secured by Wix

bottom of page